Maak kennis met

Gerwin Vink – Bos Vlaggen

“Reclame maken door middel van vlaggen en banieren: meteen de aandacht trekken”

Op hun beurt vertellen de Apeldoeners hun persoonlijke ondernemersverhaal. Hoe zijn ze gekomen tot waar ze nu zijn? En wat is de essentie van hun vakgebied? Na onder meer Patrick Beumer, Marijke Bretveld en Dave Bultman, vertelt dit keer Gerwin Vink zijn verhaal. Hij is directeur van Bos Vlaggen en heeft het bedrijf samen met zijn schoonzus, zwager en vrouw opgevolgd van zijn schoonouders.

Familiebedrijf

“Toen mijn schoonvader het bedrijf runde, had ik hier een bijbaan. Zo’n 20 jaar geleden deed ik marketingwerkzaamheden. Toen ben ik meer en meer taken op gaan pakken, zoals in- en verkoop. Dat is steeds meer geworden en dus ben ik er eigenlijk echt ingerold. Het is een echt familiebedrijf, want de beide dochters en ook mijn zwager zitten in de zaak.”

Aandacht trekken

“Bij Bos Vlaggen verzorgen we vlaggen en banieren, maar ook spandoeken, vlaggenmasten et cetera. Een vlag of banier is vaak hetgeen dat als eerste en de meeste aandacht trekt. Het geeft direct een eerste indruk af en is dus echt een reclamemiddel voor bedrijven.”

Een keer wat anders

“Dankzij de Apeldoeners kun je als ondernemer een keertje wat anders doen met je klanten dan een etentje of drankje. Je neemt ze mee naar een evenement met activiteiten. Met andere ondernemers kun je binnen de Apeldoeners sparren over allerlei zaken waar je tegenaan loopt. Verhoogde materiaalprijzen, offertes, een beetje de dagelijkse dingen.”

Blijf onze kanalen zeker volgen wanneer je benieuwd bent naar de verhalen van de andere Apeldoeners. In onze blogs lees je er al een aantal en er volgen er nog veel meer!